Hanmlar bu aşı benim çok kafamı karıştırdı bugün aile hekimiyle konuştum onun bile kafası karışık 😅size brakyorum ne zaman yapmak isterseniz o zaman yapalm dedi ama üzerine basa basa agr bı asi dedi.bu yüzden siz ailelere brakyorum dedi bebeğim 2 aylk 3 ve 5 de rota asısını yapıcaz sizler ne zaman yapcaksnz menenjiti birde bu asnn yan etkileri ne tam olarak eşim yanmdaydi soramadm doktora yoksa eşim kabul etmezdi asyi