İlk gün adetim geldıgınde dus alırsam dıgersi ay sancım oluyor bilmiyirıum neden cok denedım bu zamana kadar ama dıyelımkı ılk gun cok terledım yada rahatsız hıssettım bes dakıka surmez cıkarım hemen normalde kalırım uzun sancısıda oluyor ama dus almadııgmda olmuyor üşütüyormuyum ne oluyor bılmıyrumkı zaten cok farklı bır hale geldı bırkac aydır 🤷🏻♀️🤦🏻♀️