rugus evet istifa edersen alamazsın. Kovulursan işyeri tarafından çıkarılırsan tazminatını verirler ayrıca işsizlik maaşınada başvurursun elime biraz daha pata geçer bir müddet . Ama istifada hiç bir hakkım yok . Birde sana evrak imzalatmak isterseler asla imzalama tazminatın ödenmeden . O sana imzalayacakları evrak muhtemelen istifa dilekçesidir sakın. Tazminatımı ödeyin ödendikten sonra şu tarih itibariyle hiç bir alacağım kalmamıştır diye yazar imzalarsın birde kullanmamış izinlerin varsa onlarıda hesaplatıp iste , birde tama şu kadar tazminatı. Derseler bir muhasebeciden maaşını ve kaç senedir orada çalıştığını söyleyerek başkasına da hesaplattır sağlamasını yaptır , brüt maaş çarpı 9 sene asgari ücretten hesaplanırsa 180.022,50 artı bunu da biraz geçecektir başla şeylerde var çünkü her seneye bir BRÜT Asgari ücret ödemesi yapılır 9 sene çalıştıysan enaz bu tazminat şu an asgari brüt ücret 20.002,50×9 sene eğer asgari ücretli gösterilip SGK daha yüksek bir meblağ alıyorsan şikayet edip farkınıda alırsın