rugus evet siz çok emek vermişsiniz ama stresli bi ortam da çalışmak çok zor, her sabah ayaklarım geri geri giderdi hiç iş yerine gitmek istemezdim ben çalıştığım dönemde işten çıktım resmen omuzlarımdan büyük bir yük kalktı çok rahatlanıştım, tabi iyice düşünmek lazım tek maaşla geçim de zor oluyor, hayırlısı olsun 🌸