MerveGl- benimkide 10 15 dk emiyor doyuyor hep tek meme emzirdim ben doyuyordu bazı postlarda görüyorum iki meme 15 er dk emzirenler var bu aralar sürekli emmek istiyo acaba doymuyormu diyede düşünüyorum ama açlık huzursuzluğu yok. Sağlık ocağındaki hemşire 1 ayda 250 gr almış olmasını yeterli buldu ama bana az geldi internettede 750 gr yazıyo napıcağımı bilmiyorum