passions Zeynepelcin alıp buzdolabında saklayabilirsiniz biz öyle yapmıştık hergün zam geliyo gerçekten 15 günde 250 tl zam gelmiş
Uykusuz-annee Zeynepelcin 1740 canım eczaneye sordum bende yeni eczane farkından oynar 5-10 TL ama zamlı hali bu fiyat
Zeynepelcin Uykusuz-annee anladım canım teşekkür ederim.pahalu ama yapacak vbirsey yok sağlık önemli rota gerçekten çok kötü.
sakinyasam Melis1706 bebegimin alerjik bir durumuda var ishal seklinde su an biraz toparlasin bakicam kendi doktorumla bu sekilde ilerlicez yoksa bende bebegimi dusunuyorum.Hersey onlar icin
birprensannesi0208 ikranur_cnl iki oğlumdada yaptırdım 3 kuruşun hesabı uğruna cocuklarımın o hastalığı cekip günlerce hastanede yatmasına razı değil gönlüm. Rota aşısı olmasına rapmen 3 bucuk yaşındaki oğlum günlerce ishal di ve ben neler cekdim aşısı olmasa kimbilir ne olurdu. Şimdi 5 aylık oğlumun 2. Dozu vurulacak imkanımız varsa vurdurun derim.
Uykusuz-annee Zeynepelcin evet canım hastane köşelerinde çaresiz beklemek daha kötü elimizden gelen herşeyi yapalim
Yarim_Kilo_Kiyma ikranur_cnl İlk oğluma 2 doz yaptırdım. Küçük oğlum 15 gün öncce ilk dozunu yaptırdım. 2 ay sonra 2.dozu olacak. Hiç bir aşıyı yaptırmasam bile rota virüs ve menenjiti mutlaka yaptıracam. Görümcem 40 yaşında rota virüs kaptı koca kadın rezil oldu.
cisemada Merhabalar ben kızıma yaptırdım. Menenjit gibi özel aşıları da yaptıracağım. Göç alan bir ülkeyiz ve biten hastalıklar yeni den hortladı El kadar yavrular perişan oluyor… Bence yaptırılması.
Melis1706 aysglerden daha hafif atlatiyorlar ama yinede asilari olmasina ragmen hastane yatti esimin arkadasinin esiyle kizi
sifirekran_bolkitap ikranur_cnl neye istenaden önermedi acaba velevki virüse yakalandınız kendisi hiç rotadan hastanede yatan çocuk görmüş mü
lia12345 Kesin yaptirin ben Isvecte yasiyorum asi takviminde ilk rotavirus asisi var, ozel degil devletin asi takviminde.