Tombikdonerartikcokpahali Van’dayız daha doğrusu Edremit tarafında evimizin manzarası Van gölünü görüyor ( daha doğrusu denizini ) buranın halkı göl demiyor deniz diyor ama gerçekten deniz kadar uçsuz büyük neuse ilk taşındık süreki camdayım acaba Van gölü canavarını görürmüyüm😄😄 tabi ki şaka bu ama böyle bizim geldiğimiz zamanlar bi video atmişlardi Van gölü canavarı görüldü filan diye 😄😄ben hala bakarım canavar filan yok
Bu arada harika bi memleket ve harika bi göl
Gerçekten yok bence 😄😄 olmasında hatta biz yazın yüzmeye gidicez çünkü