hazalrojhat benim de taa 2018 senesinde çıkmıştı 6 cm boyutunda yumurtalık kisti. Kan testleri bakıldı MR bakıldı iyi huylu dendi ama 6 ayda bir kontrol edilsin dendi. 6 ayda bir kontrollerime gittim hiç ne büyüdü ne küçüldü. Son kontrolümde doktor zaten kaç yıllık evlisin çocuk yapıyorsan yap sezaryenle aynı anda kisti de alalım yok çocuk yapmicaksan operasyonla alalım artık kötü huyluya da dönebilir çünkü dedi. E bizim de çocuk yapasımız vardı zaten işte hamile kaldım, sezaryenle kist ameliyatını bir arada oldum o şekilde gitti