hazalrojhat Kızlar merhaba, dün doktora gittim 7 cm büyüklüğünde yumurtalık kistim var , doğum kontrol hapıyla küçüle bilir ama emzirdigin için tedavi edemeyiz dedi,, ya çok korkuyorum var mı sizde öyle bişey? geçti mi ?nasıl geçti ? Başka tedavisi yok mudur?
Celinn hazalrojhat yaygın bişe canım. Hap ile hormonları bastırıp geriletebiliyorlar. Yada operasyonla kisti alıyorlar. Kötü huylu değil için rahat olsun
aysegul_my hazalrojhat benimdr 5 cmlik bi yumurtalik kistim vardi ilacla vs durdurmak istedi doktor 1 senedir durduramadi ustüne bide rahim duvari kalinlasmasi cikti cok ağriili uzun süren adet oluyodum kürtajla temizledi gine devam ettii başka doktora ciktim o allah bin kere razi olsun hem kalınlaşmayı hem kistimi 3 ayda tamamen düzeltti dogum kontrol hapi ile emzirmen bitince bi kaç doktora git icine sinen ile devam et düzelir korkma
DZ123 hazalrojhat Merhaba nasıl bı ağrı yapiyordu acaba nasıl anladınız kist olduğunu benimde yaklaşık 1 haftadır karın ve kasık ağrılarım var adetime daha 7 gün falan var adet olcam desem değil ama benimki afedersiniz aşırı gaz sıkışması gibi bı ağrı acaba usuttum mü diyorum yoksa kist bişey mi var
eygokkk hazalrojhat merhaba şuan nasılsınız sizden de ca125 testi istendi mi ? İyi huylu mu kötü huylu mu diye kistiniz geçti mi acaba
hazalrojhat Celinn 3 aydır doğum yaptım zor bı dogumdur tekrar ameliyat olmaktan korkuyorum. İlaçla küçülür mü yada bitkisel bişeyler geriler mi?
Celinn hazalrojhat doğum kontrol hapıyla küçülür bi ihtimal. Normal doğum mu yaptın? Şimdiye kadar nasıl fark etmemişler hayret. Kafana takma bir süre daha kalsa sorun yaşamazsın hatta bi sene bile kalsa arada ağrı yapar sadece
Celinn Kaç yaşındasın? Göğüslerin büyükse elle arada onlara bak. Hormonların baya yüksek senin kisti yapan o
hazalrojhat DZ123 benim hala 8cm büyüklüğünde ameliyat diyorlar korkuyorum nasıl olacak bende bilmiyorum böyle kaldim
hazalrojhat DZ123 evet oluyordu öyle ağrı ama sürekli değil arada bı . Adet olduğumda çok kan görüyorum anı hareket ettiğimde ağrı yapiyor
DZ123 hazalrojhat ilacla kuculmedi mi acaba? Birde adette cok kanama dediniz ya düzensiz mi adetleriniz acaba? Benim hep düzenliydi adetim ama bu 5-6 gündur şu kasik ağrısı korkutuyor
DZ123 hazalrojhat Anladım çok teşekkür ederim bı kaç gün daha bakicam olmazsa kadin doğuma gidicem bende
hazalrojhat eygokkk merhaba . Hayır hiç test istemediler bu ayın 31 ne randevum var doktora görünecem çünkü çok sancım ve gaz sıkışması oluyor bende