Mygirlmybaby benim mutfağımda kapı yok e bebekten bebek kapılarından aldım. 4yaş kızım 1,5yaş oğlum var. Oğlum resmen yapışık yaşıyor bana. Dün akşam sinirlendim geçtim mutfağa sakın kapıyı açıp yanıma gelmeyin dedim. Kapıda minicik demir parmaklıkları olan bir şey orda bana bakıyorlar oğlum ayağını sokuyor, tırmanmaya çalışıyor. Hem sinirliyim hem o hallerine gelmemeye çalışıyorum. Babaları gelene kadar dışardan bana baktılar. Şikayet etmişler birde annem bizi almıyor içeri diye. 🙈