Mygirlmybaby Çileden çıktığım ve sinirlendiğim tek şey uyumamasi cunku 48 saatte toplam 4 saat uyuyunca sinir sistemim çöküyor tabi ama ona belli etmem asla sarılırım,en fazla kızım nolur ya halim kalmadı uyuyalım artık derim ve aglarım.Hele ki 5 gündür alerji ve influenzadan hastanede yattık su an uyumuyor yine ama asla gerilmiyorum onu Allah ın bana bağışladığını kötü bir olayla idrak ettim🩷O kadar muhtaç o kadar çaresizler ki elleri kolları gözleri biziz.Hasta oldular mı ciğerimizi kavuruyorlar,Allah tüm yavruları anasına bağışlasın.