Sedossh ben konuyu sizin, yazdığım cevabı anladığınızdan emin olun daha iyi anladım. Yararını-zararını da yazmadım. Yazdığınız bir cümleye cevap yazdım ama siz aksi bir durumu asla kabul etmediğiniz için kendi seviyenizde cevap verdiniz. Ve evet sizin seviyenizde birine bir daha cevap vererek kendimi yormayacağım.