Sedossh 10 dakika o aydaki bir bebek için yeter de artar bile. Sıkılıyordur, yoruluyordur, normal yani. Ben kızımı ilk 8 ay civarı koymuştum ama başlarda içinde yürümek bile istemedi. Önündeki oyuncaklarla oynuyordu, oyuncaklar kalkıp masa oluyordu orada yemek bile yediği oldu, etkinlik yaptığı oldu. Oturak gibi kullandı yani bir süre 😃 yine de öyle uzun uzun durmadı, ben de uzun tutmadım. Hep zararlı olduğu konuşulduğu için dikkat ettim, uzun bırakmadım yürüteçte. Ama çok aşağıda kullandığım için yürüteçten ziyade yürüme arkadaşı gibi kullandı. Şu an henüz sizin bebeğiniz de rahat yürüyemiyorsa sıkılması ve yorulması çok normal. Benim kızım rahat yürümeye başladıktan sonra yürüteçle drift atar olmuştu, içinden zor çıkarıyorduk.