kader03 bizde özelde yaptırdık ama burda aileleri almıyorlar yanına,zaten genel anestezi yapıldı.Çok aşırı sorun olmadı ama ben çok korkuyorum.ilk çişini yaparken ağladı,sonra daha iyiydi.Karton bardaktan sonra daha da rahat dolanıyor ama hep bir tereddüt içindeyim ki acaba pansumanı iyi mi yaoiyorum,kremi doğru mu sürdüm.Bu annelik cidden zor 😢