1Umut bizde ogluma 2 aylıkken yaptırdık özel bir klinikte izmirde ünlü bir doktor yaptı. Sloganı da 13 dk sürmesi üzerineydi, babasıyla birlikte sagdan soldan 13 dk boyunca onu oyaladık ve uyusturucu krem sayesinde hiçbir şey hissetmedi, hiç ağlamadı. İlk çişini yaparken ağladı, ama dr önerisiyle biz calpol verdik, bir de karton bardak kullanmamızı önermemişti, onun yerine bezi kapatırken sünnetli yerine denk gelecek şekilde beze bolca mustela sürdük ki yapışmasın diye, bir de önerdiği yine bir kremi kendi tabiriyle ‘mayonez gibi sıktık’ (her bez değiştirirken), 5-6 gün aonra da yıkadık hiçbir sorun yoktu, bir tek kaka yapar da bulaşırsa diye batikonla temizle demişti, oglum zaten kabız o ara kaka yapmadı yine şükür sorun olmadı, ama doktordan da bildiğim en iyisi bebekken yapılması, sonra hem travmatik olabilir hem de cocuk farkında oldugu için nazlanabilir demişlerdi, iyi ki yaptırdık valla kurtulduk bitti. Bir de 9 Eylül’de oldu :)