Saat başı emzirin bebeginizi. Hem size alışsın, hem memeye hemde sarılık riski en aza insin. 3 saat ilk başlarda cok fazla. 2-3 aylıkken öyle yaparsınız. Ayrıca emziemek dünyanın en güzel duygusu bence :) bırakın istediği kadar kalsın memede. Emsin orda uyusun. 🙂 Dhaa yeni gelmiş dünyaya. Sizden başkasını tanımıyor. Cok uzatmayın emzirme arasını 😊