-Rukis06- canım enfeksiyon varsa su da verin ben normalde yaz bebeği olduğu için çok sıcak diye 2 günde bir bir iki çay kaşığı veriyordum 3. Yü almıyordu ama hastanede yatarken hem kanda enfeksiyon vardı crp yüksek çıktı hemde beyindeki zarlara sıçramıştı abimin kayınvalidesi cerrah o bana bol bol su verin dedi ben doktora sordum şuan biz sıvı takviyesi veriyoruz damardan ama bunu kestikten sonra ver emzirirken gerek yok aslında ama şuan enfeksiyonu atmak için saat başı emzir ve emzirdikten sonra da su ver dedi iki kaşığı zor alan bebeğim 20 cc su içiyordu kusuyordu dedim Çok kusuyor ama su içince kussun kusarak ve ishal olarak gitçek dedi gerçekten de 3 günde Kendine geldi gözünü açamıyor hep inliyordu bir nefesti resmen bazen yarım aralıyor ama öyle bir bakıyordu ki acı çektiği o bakışlarından belliydi hala içim gidiyor o fotoğraflarını görünce 3. Günde biz ilk gülücüğümüzü hastanede doktorumuza attık idrar yolu enfeksiyonu için bizim bile bol sıvıyla atıyoruz siz de bol bol emzirin kuzular hiç hasta olmasın rabbim şifa versin yavrunuza 🤲🏻🥰