momofdragon RedFlower_ biraz yumusak olmalı sert avokadonun tadı yoktur parmagınızla üstüne bastırdığınızda anlarsınız olgunluğunu 😇 ben ezip limon tuz karabiber pul biber ve azıcık zeytinyagı ile karıstırıyorum muhtesem oluyor hatta varsa labne yada yumusak bi peynir de ekleyebilirsiniz 😋😋 yada muz bal cevizle karıstırıp tatlı şekilde de tüketiliyor
zahide0742 RedFlower_ yaa bir alanyali olarak avokado candır❤️ küçük küçük dilimleyin tuz limon zeytinyağı biraz da karabiber çok lezzetli olur💓ama içi kararmış olanlar değil içi sarı gibi olanını yiyin
B-9495 RedFlower_ Bende sizin gibiydim. Hatta evlendiğimizde eşim sormuştu yedim ama beğenmedim dedim oda aynı durumdaymış. 😂Bizde yeni tatlar denemeyi çok severiz. Hadi bir daha deneyelim dedik. Tekrar başladık başta labneyle karıştırdım, daha sonra Sade limon karabiberle dilimleyip yedim. Şimdi hergün olsada yesem diyorum. Tam olarak yenebilecek olgunlukta yememiş olabilirsiniz. Ben hafif yumuşakken alıyorum kabuguna bastırdığımda biraz içine çökmesi lazım. Kabuguda kolaysa elinizle soyuluyorsa bence o avakado güzeldir. Çok yumuşaklar biraz çürük gibi geliyor. Birde artık Çok pahalı yarısını oğluma yarısını kendim yiyorum 😂
B-9495 beyzacmvrc bebeğiniz kaç yaşında bilmiyorum ama ben oğlum yemeyince hemen evde ne varsa karıştırıyorum (avakado,kuru kayısı, ceviz, muz yulaf, elma) aklınıza ne gelirse püre gibi yapıp yediriyorum. Onuda çok seviyor. Sizde öyle deneyebilirsiniz. 🌸🌿
beyzacmvrc B-9495 7.5 aylık. Valla benimki öyle de yemez 🥲 tatlı bişey hayatta yemiyor muz bile yemiyor Pekmez vs. Gecen muzla karıştırdm avokado yu yine yemedi bir de ağız çevresi kabardı ilginc sekilde. Halbuki avokado yu de yer muzu da yerdi ilk gıda zamanı. O yüzden birşeyleri karıştırmaya da korkar oldim artık 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ doktor da tek tek ver karıştırma dedi.
mormilena RedFlower_ bende hiç sevmem pişmemiş kabak gibi geliyor bana hatta kabak daha lezzetli oweqqqqq
Huma_kus34 RedFlower_ kızıma yardırıyorum bende cok severım kızarmış ekmegın üstüne karışım yapıyorum labne avakodo tuz istedıgın baharatlar ve limon ımmm 🤤🤤
cokisimvardahacocukuyutucam RedFlower_ limonlu avokado mu yenirmiş 😄ya hogurt,lanet krem peynir az baharat az sarımsak la karıştır bak varsa mis misss .
Elisaseleda RedFlower_ valla bende sevmezdim kızım için almıştım postunda ki yorumları okudum limon baharat falan müükk bayldmm 😅😅😅
Binnur_cam RedFlower_ kızımla eve avokado girdi onun öncesinde elimi sürmüşlüğüm yok 😀 Ay çok tatsız yavan birşey işte .. Ama ben kızımada kendimizede labne ile karıştırıyorum .. Bizimkine extra limon hakiki zeytinyağ kekik ekliyorum fena olmuyo ..
kuzeytobaby RedFlower_ labne ile karıştırıp ekmeğe sürün üzerine de yumurta pişirip koyun çok güzel oluyor hem çok faydalı. Ben de hiç sevmiyordum şimdi böyle yiyorum 🤌🏻
Deletedmom_112 RedFlower_ sarmısak, zeytin yağı, pul biber, tuz karıştır, çok azda limon sık o zaman dehşet oluyor, ister ekmeği banıp ye ister ekmeğe sürüp üzerine yumurta koy, patates salatasında da çok güzel oluyor
zahide0742 AvMsl yaa ebet çok güzeldir Alanya 1998 liyim oba tarafını biliyor musunuz orda oturuyoruz