durukusunannesi_ RedFlower_ ay bende hiç sevmiyorum ya tatsız bişey midemi bulandırıyor ama kızıma muzla ezip veriyorum 😂çok faydalı diye
Ogulluana RedFlower_ ben severim avokado çok sağlıklı. Bebek avokado alıyorum internetten çok lezzetli oluyor
RedFlower_ Ogulluana o zaman benim aldığım lezzetsiz ya bir tane aldım yine deneyim oda olgunlaşmamis zaten hiç olmadı
Mehha RedFlower_ Çok severim. Sarımsak, limon ve zeytinyağlı sos yaparım. Mor soğan ve domates de ekledim mi mis gibi salata.
tomvejerry RedFlower_ ayy ben çok seviyorum çok sert olmicak çok yumuşak da olmicak hafif dişe dokunur şekilde pul biber zeytinyağı limon miss oluyor
beyzacmvrc RedFlower_ bende sevemedim ya çok önceden denedim o zaman sanırım olgun değildi. O yüzden mi acaba dedim ama şimdi bebeğime alınca kalmasın çöpe gitmesin diye zorla yiyorum. Bu sefer küçük küçük kesip buzluğa koydum valla yiyemiyorum çünkü. Kızımda başta sevmişti oda zorla yiyor.
B-9495 beyzacmvrc bebeğiniz kaç yaşında bilmiyorum ama ben oğlum yemeyince hemen evde ne varsa karıştırıyorum (avakado,kuru kayısı, ceviz, muz yulaf, elma) aklınıza ne gelirse püre gibi yapıp yediriyorum. Onuda çok seviyor. Sizde öyle deneyebilirsiniz. 🌸🌿
Eymosunannesi68 RedFlower_ ayy ben çok seviyorum avakadosuz kahvalti yapamıyorum😆 tam buğday ekmeğini kizartiyorum avakadoyu ezip üzerine tuz karabiber limon döküp karistiyorum ekmeğe sürüyorum üzerine de yumurta ohh misss yumurta yiyemeyen ben bayılarak yiyorum. Salatalarin içine de dogruyorum ara öğün için 🙂