sifirekran_bolkitap bebeğim benim babamın de kredi ve kredi kartı borcu vardı. Ama düzenli ödeyen eksiye düşmeyen biriydi. Depremden sonra iş yerimizi evlerimizi kaybedince tabi ki bu ödemeler ciddi anlamda aksadı adam hiç birini ödeyemez oldu. Bankalar iletişime geçtiler falan ama maaşına bir işlem yapamadılar. Abimin de aynı şekilde