Merhaba kızlar kredi ve kredi kartı borcumuz var çok fazla ödeyemiyoruz ev kira eşim tek çalışıyor ben iş bulamıyorum bulunduğum yerde çok kısıtlı işler fabrikalara başvuru yaptım ama haber gelmedi bugün mesaj gelmiş kartların borcu ödenmediği için kredi kartı ve kartlarınız nakit çekime kapatılmıştır diyor mesela maaş yattığı zaman onu çekemeyecekmiyiz 😭 ne yapıcaz bilmiyorum 😢