Hghghghghg hastanedekiler tecrübeli ve orada herhangi bir sorunda direk müdahale edilir. Evde olabilecek komplikasyonda hiç bir şey yapamazsınuz. Serum fizyolojiğin evde yapılması 6 ay öncesi zaten önerilmiyor. Onun yerine 6 aylık olana kadar burnuna 1-2şer damla serum fizyolojik damlatıp aspiratörle çekmeniz gerekiyor.