Hghghghghg bir anda iniyor ciğere zaten sümük. Benim oğlumda 3 buçuk aylık olmuştu. Hırıltı falan olunca direk acile götürdüm. İlk 3 ay çok önemli dedi doktor. Siz 3 aylık eşiği atlatmışsınız dedi. Sonra ciğer filmi çekildi. Sürekli burnunu temizle her an ciğere inebilir sümük dedi. Ciğere inerse enfeksiyon yapıyor o da bronşit sonra da zattüre yapıyor. Beslenme reddi olursa direk gel dedi. Ya da Şuanki halinden daha farklı bir durum gözlemlersen vakit kaybetme direk getir demişti. Ben bir kaç gün sonra yine muayeneye de götürmüştüm. Daha çok öksürüyor gibiydi. Ama sorun yok dediler. Serum fizyolojik kullanma dedi hani burnuna sıkıp su boşaltılıyor ya. Herkes yapıyor ama onun 1 damlası ciğere kaçsa maazallah ölümle bile sonuçlanabilir dedi (kimseyi korkutmak değil derdim doktorun dediklerini diyorum). Dedim napcam o zaman. Ya burnuna birer damla serum sıkacaksın ya da bunun için spreyler var onu alacaksın sıktıktan sonra çekeceksin dedi. Bende sterimar aldım. Araştırın isterseniz. Bir kaç gün kullanım sonrası düzeldi 🤗