MFOM123 Gnc16 genelde kalıcı dişler gelmeden 6 7 yaş da ameliyat oluyor o zaman mı ameliyat yaptıracaksiniz yoksa hiç yaptirmayacak mısınız
Gnc16 MFOM123 bnim kardesim 13-14 yasinda oldu tel tedavisine baslicaktik tel takmadan aldilar bence en az 5.sinida gitmesi beklenmeli oda yaklasik 11-12 yasa denk geliyo galiba
MFOM123 Gnc16 bence süt dişleri dökülürken 6 7 yaşta olmalı kalıcı dişleri ayrık çıkmaz böylelikle tel tedavisi gerekmez sonuçta çocukla dalga filan geçebilirler çok derinlemesine düşündüm galiba 😊
Defnem_ MFOM123 çok küçük şuan birşey yaptırma zaten yapamazlar durmaz bir sakıncasıda yok büyümesini bekleyin biraz
Defnem_ MFOM123 hayır şuan çokmu gerekliymiş yani çokmu acilmiş bu kadar küçük çocuğa neden anestezi veriyorlar
MFOM123 Defnem_ bir doktor erken yapılırsa iyi dedi neye dayanarak dedi bilmiyorum canım aklı ermedigi için olabilir küçük olduğu için iyileşme hızlı olacağı için demiş de olabilir
Gnc16 MFOM123 yok hayir kalici disleride ciktiktan sonra daha iyi olurmus konusma bozuklugu flan yapmiyor evet malesef ortam ole bi ortam oldu insanlrin herseyiyile dalga gecen dis gorunus onemli oldu
Defnem_ MFOM123 ya emme yada beslenmede sorunu yoksa ben bekleyin derim süt dişleri döküldüğü zaman yaptırın ki kalıcı dişler ayrık çıkmasın şuan ben kıyamadım ona çok küçük yani aciliyeti yoksa bekle derim canım
Deletedmom136 Bizde genetik kızımda da var hiç birimizde konuşma bozukluğu yok ama baba tarafımın full ön dişleri ayrık tabi
MFOM123 Defnem_ yok çok şükür bekliyecegim artık, diş ayrılığı bağ olmasa da olabilir bağı kestirsek ilerde yine de olabilir diye biliyorum yanlış mı belkide hiç olamayacak bakıp görecez 😊
Pudrabeyazim ZeydinAnnesi7 bayagi gecmis.uzerinden ama ne yaptınız miniğim dudak bağını bizde de mevcutta 😄
Ogretmenhanim92 Pudrabeyazim bizde de var. Göğüs ucu yarası var mı sizde ben bunun sebep olduğunu düşünüyorum da