MFOM123 Aldırdınız mı yoksa kalıcı dişlerin gelmesini mi bekliyorsunuz. 1 doktor alalım dedi 3 doktor kesinlikle almayalım dedi
Merve MFOM123 benimde varmış bebekken. Çok az kesmişler. Abiminde fazla kesmişler. Konuşmayı geciktirir ve doğru beslenemez demişler. Annemde ikimizinkini de aldırmış
Srpp MFOM123 1yaşında oğlumda da var, doktorumuz 5yaşına kadar kalabilir, bazı durumlarda kendiliğinden çekme yapabiliyomuş. Eğer doğal yolla olmazsa süt dişler döküldüğünde asıl dişler çıkmadan müdehale edilir dedi. Şuan süt dişleri ayrık :)
Pinkbery MFOM123 şuanda hayır:) Dr bırsey olmaz sadcee dişleri belki ayrık kalabilir demişti onuda sorun yapmıyorum caresi var ilerde naıslsa :)
Depresif_polyanna Ben de şüpheleniyorum doğduğundan beri dudak bağından ama emin olamıyorum. Siz nasıl anladınız? Görüntüsü nasıl tam olarak?
DelalZeynep Depresif_polyanna evet nasıl anlaşılıyor benim kızım 1 aylık emerken önceleri çıkarmıyordu ama şimdi çük çük diye ses çıkarıyor sürekli ağzından alıp tekrar veriyorum ağzına normale dönüyor ama tekrar oluyor
MFOM123 Depresif_polyanna DelalZeynep Ravza18 dudagiyla damaginin oradaki bağ fazla oluyor daha uzun diş hizasında inşallah anlatabilmisimdir😊
Uzuni MFOM123 bizde de var dudak bağı.iki doktor da kesilmesi gerekmiyor ilerde kendiliğinden kopabilir de dedi.
ZeydinAnnesi7 Ayy biiiiiz 🤦♀️ yavrumun dişler ayrık bahada kalım bi bağ var resmen dudağı yapışık gibi bilmiyorum ne olacak.. Doktor kalsın ilerde bakarız dedi bebekken öyle kaldı
Pudrabeyazim ZeydinAnnesi7 bayagi gecmis.uzerinden ama ne yaptınız miniğim dudak bağını bizde de mevcutta 😄
Hyryygt Bizdede var 16 ayligiz 2 yasina kadar dursun dedi duzelirmis bazisi kensiliginden.disleri ayrik ama ben mudahale yaptirmak istemiyorum. Burda ben de acmistim o basligi oyle olup buyuyen kisiler var sıkıntı yasamayan. Biraz zormus die duydum cunki ameliyati
MFOM123 Hyryygt benim yakın arkadaşım yaptırdı 2 güne iyileşti kesin yaptır ilerde yaptırman gerekecek küçükken yaptırmak daha iyi psikolojik hemde iyileşmesi hızlı olur dedi 2 güne iyileşmiş
Defnem_ MFOM123 çok küçük şuan birşey yaptırma zaten yapamazlar durmaz bir sakıncasıda yok büyümesini bekleyin biraz
elifbektas1476 Meraba hanımlar kızım ilkokula gidiyo tüm doktorlar kalıcı dişlerin gelmesini bekleyin dedi geldi okul başladı diye kestiremedik harflerde sıkıntı yasiyo keşke erken kestirseydi m
MFOM123 elifbektas1476 dudak bağı kesinlikle konuşmasını etkilemez dedi doktor bize 😔 peltek mi konuşuyor
Gnc16 Bizdede var 13 ayligiz bn kndim farkettim ust on disleri 2 ay once patladi 2si ayrik baya ortada bag var bizimki baya uzunya baya disin altindan geliyo baya ayrik yani bnde yokmus bebekken ama kardesimde vardi onunda bebeklikten beri ayrikti sonra dokuldu yeniden cikti duzelmedi duzelir diye beklemeyin yani ayrik olan gene ayrik oluyo ve ilerde buyudugnde kndide isterse tel tedavisi tel taktiriyosunuz ayrik olan disleriniz icin mecburen ordotonti tedavisi deniliyodu galiba ve kardesimn telleri takilmadan once dudak bagi alindi kucuk bi operasyonla dis kliniginde aldirdk biz yani kisaca duzelmiyo ve kalici disleride ayrik geliyo ve ilerde mecburen kacinilmaz son tel takiliyo tabi ole ayrik kullananlarda var ama bnde buyumesini beklicem kucuukken bole bi olay yasamasini istemem
MFOM123 Gnc16 genelde kalıcı dişler gelmeden 6 7 yaş da ameliyat oluyor o zaman mı ameliyat yaptıracaksiniz yoksa hiç yaptirmayacak mısınız