Şöyle birşey evet beyazsabun çıkarıyor ama bebek yani günde 3 tane önlük 2 defa üst değiştiriyorum ağız mendili oda yine 2 bazen 3 herbiri için ne vaktim yok zaten kızımda durmaz zamanında yaparsan beyaz sabunla kalmıyor leke bekletirsen yine biraz kalıyor ben sabunu rendeliliyip kurutup robot ta çekiyorum granül sabun gibi oluyor ilk günden beri öyle yıkıyorum içim rahat tertemiz oluyor ama bazı lekeler için bekletmek lazım onada benim vaktim yok