DilekB_ üzülme canım. Sen stres yaptıkça sütün gelmez. Benim oğlum 5 gün yoğun bakımda kaldı. Yoğun bakımdayken üzüldüm stres yaptım diye sütüm hiç gelmedi. Sonra oğlum çıkınca sütüm de geldi. O zaman anladım ne kadar stres yaparsan o kadar geç gelir sütün. Kendini sakın kötü hissetme. Çocuğuma yetemiyorum, karnını doyuramıyorum falan diye düşünme. Allah büyük. O meleği sana veren Allah rızkını da vermiştir ☺️♥️