DilekB_ telaş yapma ilk olarak zaten sıkınca gelen bir iki damla bile onu doyurur strese girme süt bir anda fıskirmaz acikcasi herkes sutin yok falan diye beni baya bunalttilar ama mama vermedim inadına emzirdim su içtim ve incir kompostosu cidden ise yaradı cocugunla iletişim kur akışına bırak her şey beyinde bitiyor gelir merak etme 😊sütüm 29. Gün falan azalma hissetmiştim öncesinde yaşadığım üzücü olay yüzünden cidden psikoloji önemli kendini üzme sakın uyu bol bol dinlen fırsat buldukça ek olarak ben 1 aydan sonra humana cayi aldım bazen koşuşturmadan suyu azaltiyordum onla desteklemek için 😊