Hamile kalmadan önce ağır panik atağım ve anksiyetem depresyona soktuğu için xanax kullandım bi kaç ay hamileliğin başında bırakmak zorunda kaldım 12. Haftaya kadar rahattım sonra doğum korkusu sardı beni tekrar gebelik depresyonuna girdim psikiyatrime gittim lustral 50 başlattı çok rahatlattı şuan emziriyorum doğuma girerken bile panik atağım tutmadı tek korkum oydu çok şükür iyiyim şuan doktorum ilaçları baston gibi düşün derdi yürümen ilerlemen için bi müddet ihtiyaç duyabiliriz derdi çokta haklıymış