iloio eşimin ilk arabasıyla benm altınım nerdeyse eş değerdi ve eşim şuan o arabayla bir ev alabiliyorken ben o altınla bir ev asla alamıyorum ve direk kenardaki altını satıp kendime araba aldım sırf kâr etmesi için keşke zamanında 1 araba alsaydım kenarda altın olarak tuttugum için pişmanım açıkcası