iloio Kızlar eşime miras gibi bise geldi kayınbabam iki kardeşe paylaştırıyor eşime 200 bin düştü eşim uygun bi araba mı alsak altın mı dolar hesabı mı yapalım diyor sizce hangisini Seçim
Berahyon iloio Zaten bir arabanız yoksa araba derim. Çocuklu aileler için araba gece gündüz ihtiyaç bana göre. Üstünede koyar.
Nikita iloio araba durduğu yerde değerini katlıyor. Benim kızımın doğumunda takılan altınları yerinde sayıyor. Dolara koyduğum nakit paraları yerinde sayıyor. Aynı zamanda aldığımız arabamız 4 kat değerlendi 🙃
iloio Kestanesekeri banada mantıklısı o geliyor ama eşim arabaya heves etti abisinin var öyle bakıyor üzülüyorum
iloio Nikita vallahi canım bilmiyorum bi yandan gezmek güzel geliyor bi yandan altın değerli gibi yukselcekmis 😂
alpinanneesi iloio arabanız yoksa alın bu devirde ihtiyaç ne kdr eski olursa olsun Toros bile olsa ayağınızı yerden kesecek
iloio Mercece12 üstüne koycakmis para da bilmiyorum canım ben çocuklar için birikim olsun dedim düşündüm
seboss35 iloio arabanız yoksa üstüne koyup araba alın hem hastane işleri vs hemde boş vakitleri değerlendirmek için bence araba şart. Ama arabanız varsa altın alın bilezik olabilir
Melo34 Araç fiyatları dusucek gibi baya durgun piyasa, altın ise yukselicek bence altın alıp biraz bekleyin
iloio BENOYLEUYGUNGORDUMM kız üstüne koycak eşim para araba alcaksak tabi yok anca tekerleğini verirler 200 bine 😂