Srfnr1 Klkn06 bendede oyleydi suan azalmaya basladi 2.ayin sonunda basladi suan 5.ayina gircek neyseki kel kalmadim hala sacim var 😁
Kader85 Mevosa benimde yanlarım bir anda açıldı okadar korktum ki. Ama şükürler olsun yerine saçlar çıkıyor☺️
mommier şampuanla dıştan çözüm olmaz gibi geliyo bana.bende kan tahlili yaptırdım sorun çıkmadı ama çok fazla dökülüyo kaşınarak hemde.bi sonu olucaktır elbet bekliyorum🤷🏼♀️
Bilgelalidogan Mevosa mommier çok normal bu durum arkadaşlar hamilelik boyunca çok yüksek olan östrojen ve progesteron hormonu doğumdan sonra anlık düşüş yaptığı için bu durum ile karşılaşıyoruz zamanla geçiyor Buda kişiden kişiye değişir benim oğlum 4 ay 20 günlük dökülme azalmaya başladı çok şükür 🙏
Kader85 Klkn06 aynen. Hamileyken 1 tane bile tel dökülmedi. Saçlarım inanılmaz dolgun ve gürdü. Ama doğumdan sonra tamamen kabus😁
Tugbain41 Klkn06 ayyy bende sadece bende var sanıyordum 😀 yerde saç görmekten gına geldi sabah akşam evi süpürsem yeridir 😀
Bendeanneoldum Klkn06 yok onu kullanmadım bide onu deneyim bakalım hazır stoğa girdiğinide öğrenmişken 😂
NhLpRn Klkn06 dün ınstagramdan mesaj atmıştım ne zaman girecek artık stoğa kafamda saç kalmadı diye beş dakka sonra yeniledik stokları alabilirsiniz yazmışlar😄 onlarda üzüldü herhalde halime😂
ozlmksknn Klkn06 en kısa zamanda kan değerlerinize baktırın vitamin eksikliğinden olabiliyor ben ilaç kullanıyorum