Canım geçen bi posttada bahsetmiştim. 10 farklı şampuan kullandım hiç fayda görmedim. Şuan haftada 1 kez sarımsak yağı sürüyorum saç diplerime. 3-4 saat toplayıp bekletiyorum ardından duşa giriyorum alnım açılmıştı resmen suan ordan hep saçlar çıktı. Ama kaliteli sarımsak kokan bi sarımsak yağı kullanmalısın. Ben “karden” marka kullanıyorum. Bu arada annem kanser hastası ve kemoterapiden dökülen saçı kaşı bu sayede çok hızlı uzadı