Ayysimaa benim kızmda 2700 doğdı hatta 2.ay 4300müş şimdi 4aylık 6300 bende hep minicik derdim senin gibi hatta oturup ağladığım bile olmuştur ama şimdi ben buna mı ağlamışım diyorum 😃 annelik işte 😍 sağlıklı oldukları sürece bi şekilde büyüyorlar hiç canınızı sıkmayın❣️ Yalnız değilsiniz 😍