Ayysimaa Meraba kızlar bebegim 2800 dogdu 2 aylık kontrolünde 4500 gram çıktı acıkcası bugün saglık ocagına gelen bebeklerim yanında civciv gibi kaldı bebeği böyle küçük olan varmı moralim cok bozuldu çokmu küçük gözüme minicik geliyo
AhTuRa Ayysimaa sağlıklı olsunlar önemli olan o değilmi, benim kızımda minikti hala da öyle 1 yasında
Fatmaaa19 Ayysimaa bizde bugün gittik 2 aylık aşısına 3300 doğmuştu 5500 kg olmuş bence Doğum kilosuna göre gayet normal
Yenievliiiiii Ayysimaa şuan ne kiloda oldugu değil.dogum kilosu ve her ay aldıgı kilo miktarı önemli. Ve bebeğiniz gayet iyi. Oradaki bebeklerin ayı büyüktür belki :)
Ezell023 Ayysimaa 2860 doğdu 2aylıkken 4800dü bizimde canm bana da küçük geliyor ama kilo alımı iyi dedi doktor. 3aylık olduk dün. Yarın kontrole götürcem bakalım kaç kilo aldı. Anne sütü mü veriyorsun sadece
Ayce_1999 Benim kızım da 34 haftalık doğdu 2630 kilosuydu şuan 3 aylık 6 kilo ❤️ Sağlık problemi olmadığı sürece kilosunu kafana takma derim yeterli kilo alımı olmadığı zaman doktor mama takviyesi önerir zaten canım😘
Aslidemir-98 Canım benim oğlum 4.5 aylık. 5.500 kilosu. Maşallah diyeyim senin bebeğinin kilosu gayet iyi. Tabi benim bebeğim 30 haftalık 1200 gram doğdu o ayrı bi konu ama sağlıklı olduktan sonra kiloya takılma derim
Berranin_annesi Benim 4 bucuk aylik kızım suan 4 aylik olduktan sonra tartıldık 7000 gram geldi doğum kilosu 2700 gram
Balannesi Ayysimaa Bebeklerde biz yetişkinler gibi farklıdır. Şişman da olabilir zayıfta kısada olabilir uzunda.Tüm şişmanlar bebekken zayıf olabildiği gibi zayıflarda bebekken çok şişman olabilirler doğanın kanunu bu☺️ Kıyasa girip boşa üzülmeyin en önemlisi sağlık❤️
Hulyaa60 Ayysimaa canım dogdugu kilosu önemli o kiloda doğup bu kiloda olması gayet güzel bence 4 kilo doğmuş olsaydı şu aj 6-7 kilo olurdu öyle düşünelim herşeyden önce sağlıklar yerinde olsun doysun içsin diger bebeklerdeki kiloyu dert etmeyin hiç bir anne dert etmesin bence
Ayysimaa Oğlum 2 aylıkken 6200 dü oda 3 kilo dogöultu oyüzden garip geliyor gözüme 😅 oğlum heray 1 bucuk kilo alıyordu nerdeyse demek her çocuğun gelişimi farklı ilk aylar alsaydı bari 4. Aydan sonra yavaşlıyor kilo alımı cunku
Minikerkegim Ayysimaa sen bence sevin benim bebeğim iki buçuk ayda ancak bir kilo almıştı o zamanlar 😒 günde elli sefer kusuyordu midesine süt inmiyordu hiç
Ayce_1999 Seraaaap çok güzel kilosu maşallah bizim dün saglık ocagı kontrolü vardı gitmedik evde kendim kızımla tartıldım 6 kilo fark cıktı tahmın yaptım 😋
Zumramoms Ayysimaa çokta üzülme her ay 1 kilo alıyosa güzel bide her bebek bir olmuyo 4 aydan sonrada kilo almaları yavaslıyo hareketlendikçe