Bizdede ateşle başladı . Salgından dolayı hemen doktora götürdüm hafif boğazı kızarık dedi bir antibiyotik yazdı ateş 39 olursa bir kaç kez o zaman başlayın dedi . Ertesi gün dahada kötü oldu ateş hiç düşmeden 39 larda seyretti. Tekrar götürdük ve malesef infulanza olduğunu öğrendik. Lütfen ihmal etmeyin çok hızlı ilerliyor .