sudenaz777_ merhaba yeni doğum yaptıysanız acele etmeyin 7-8. Günde sütünüz anca artıyor. Çünkü bebeğin midesi çok küçük zaten ufacık emmeyle doyuyor. Baktınız yine de yetmiyor gibi geliyor o zaman boza tavsiye edebilirim. Aslında maya mantığı gibi düşünebilirsiniz. Malt içecek de mesela mayalı olduğu için artıyor. Solgarın bir tableti var breast yeas mı neydi adı o da mesela bira mayası diye geçiyor adı. Bunlar genelde sütü artırır