Nurnur41 Yaaa çok geçmiş olsun kötü olmuş rabbim korumuş 🥺 İç kanama çok tehlikeli birşey eşimin arkadaşının eşi de geçirdi durumu kritikti kız yeni yoğunbakıma alındı bebeğine ailesi bakıyormuş rabbim bebeğinize bağışlamış sizi . Bende hamileliğimde depreme yakalanmıştım 13 haftalıktım eşim çalışırken yaşadım , ilk bebeğimi 8. Haftamda karnımdayken kalp durmasından kaybettim, oğlumda doğuma kadar kan sulandırıcı kullandım . Bayaaa zor bi gebelik geçirdim diş ağrısı bacak arası ağrısı 27 kilo almıştım bide çok sıcaktı hava hep ağlıyordum çimenede alerjim çıktı evden zor çıkıyordum 🥺 üstüne göbek kaşıntısı oldu değerim bi tık yüksek çıktı ilaç kullandım kaşıntı geçsin diye . Tamam dedim yolun sonuna geldim sancıyla gittim kan sulandırıcıdan dolayı ölme riskim vardı yemekte yemiştim şükür ölmedim 🤣 Ama doğumdan sormasıda zorladı . Aaa ekstra bide kolik çıktı . 6 aylık olcaz film şeridi gibi geçti gözümün önünden 🤭😅 Şimdi sıra dişte bakalım daha neler görcem 😂