Nurnur41 Ben doğuma eşimle tek gittim acil sezaryene alındım doğumdan sonra da tektik taburcu olduk bi gün sonra sarılıktan yattık 4. Gün tekrar yattık hep koşturdum hiç uzanamadım diyebilirim çamaşır bulaşık yemek vs derken doğumu kim yaptı ben mi anlamadım bile kiii kan aldırırken ağlayan insanım 🤦🏻♀️😅 5. Gün eksikler var die ebebeğe gittik . Ailelerimiz başka şehirde . Eşim 11. Gün işe başladı 16:00-00:00 vardiyasına gitti bi hafta tektim sonraki süreç gece vardiyasına gecti . Aslında insan ağlaya ağlayada kalkabiliyor sizin yanınızda birileri varsa iyi yapmışsınız . Keşke benimde olsaydı bi tas çorbaya hasret kaldım koşturmadan ağlamaktan olan sütüm kesildi insanın tek başına ayağa kalkıp biseyler için çabalaması doğuma girdiğinde kimsenin olmayışı doğumdan cıktığında kapıda bekleyenin olmaması kadar kötü bise yokmuş