pinkooo_02 kendimden eminim ama işte gecikince şuan şüphe içindeyim sorun şurdaki adetliyken memlekete gittim eşimle birliktelik olmadı( kusura bakmayın detaya girdim) öncesinde de olmamıştı adetim bittikten sonra biraz zaman geçtikten sonra ara kanamam gibi oldu ondan önceki aylar da olmuştu öyle 1 ay evde yoktum geleli iki hafta olcak yani mantıken düşününce yok ama gecikince şüphede kalıyor insan şansa bekledikçe hiç olmuyor 🤦🏻♀️🙁