gul_me_0 ya benim de 2 aydır düzenliydi 4 ay oldu doğum yapalı dün olmam gerekiyordu ama olmadım bende stres aşırı oldu bu ay ya hamilelik korkusundan depresyona girdim çocuğumla ilgilenemedim resmen ve aşırı yoğun kanama oldu doğum kontrol hapı kullanıyorum + geri çekilme ama sanırım dk hapı ara kanama yapıyormuş emziriyorum bide ondan da düzensiz olabilir mi ağlıyorum sürekli sütüm çok azaldı nolur moral verin ben çok kötüyüm