Gamzeemre benimde THY bebek arabamı kırmıştı havaalanında bebek arabasız kaldım çıkmadan önce tutanak tuttum ama bir sürü belge istiyorlar bana da ya tamir ücretini yA da bebek arabasının kendi parasını yollayackalarını söylediler bir sürü belge istendi benden de bilet fotosu,bebek arabasına havaalanında taktıkları kağıdın fotosu, fatura filan istediler ama yapmadım daha doğrusu çocuktan dolayı uğraşamadım ben
Ama bütün havayollarında aynı şeyi istiyorlar bence eksiksiz yaparsanız mağdur olmazsınız ama tutanak tutmamanıza rağmen yapacaklarını söylemişler bu iyi bişey istiyorsanız tüm istedikleri evrakları fotoğrafları atın ona göre hallederler onlar