Merhaba Pegasus’la yolculuk yaptım bin pişman oldum bebek arabamı kırdılar benden fotoğraf video bir sürü şey istediler attım hasarı kabul ettiler ama bana tamir etmem gerektiğini ve fatura atmamı söylediler ya da tamir edilemez belgesi istediler ben satın aldığım satıcıya ulaşamadığımı tamir edemeyeceğimi söyledim bu sefer anlaşmalı bir tamir firmalarının bulunmadığını bir bisikletçiden tamir etmemi ve fatura istediklerini söylediler beni çok mağdur ettiler bir sokak bisikletçisi nasıl fatura verecek bana bu durumu yaşayanlar oldu mu ne yaptınız yardımcı olur musunuz bana