Ayazefe1 ben en son o aylarda kesmeye kalktım çocuk uyumadı 🤷♀️ Sanki yarım biberon içse ne olur . 15 aylık oldu hala bile sabaha karşı uyanınca vermezsem kıyamet kopuyor uyumuyor 5 yaşına kadar da içse veririm 😁 ana yüreği bolca faydası olsun benim bi tanıdık 4 yaşına kadar içmiş onu görünce doktorların bazı sözlerini mantıksız bulmaya başladım ne zararını gördüler ne de başka bir şey alışkanlık da yapmadı hala da bardakta kahvaltı da ve gece uykudan evel süt ister boyu yaşıtlarına göre de 5 cm nerdeyse uzun yani . Bir sütü ne diye 6 ay aonrası keserler ki her bebek kabullenmez bunu benim kızımda olduğu gibi