Erdemalp mesela benim 5 aylık bebeğimin vücudunda yaralar çıkmaya başladı inanın en az 6-7 sefer çocuk doktoruna götürdüm ya şu çiçeği dedi ya egzama dedi baktı su çiçeği geciyor dedi. Dedi de dedi yolladı en sonunda cildiyeye yolladı. Başından def etti. Benim çocuğum şimdi mastasitoz hastalığına yakalandı. Ve tedavi yok sırf doktorların ihmali yuzunden. Bı de öksürüğe yakalandı kaç gündür buhar veriyorum inanın hirilti geçmiyor. Bı tek buhar yazmış. İnsan bı antibiyotik veya balgam söktürücü yazar ama yok. Artık bende daha şaştım kaldım