Benim oğlumda da (17 aylık) burun tıkanıklığı ile başladı,sonraki hafta hırıltı başladı..Nörolog randevumuz vardı,Dr röntgen istedi hava,alerji şurubu ve burun spreyi verdi.Şuan hırıltı kesildi ama uykuya daldığında 1-2 saat acayip öksürüyor balgamdan öğürüyor falan.Yaklaşık iki aydır çekiyoruz 💆🏻♀️ Uyanıkken bişeyi yok şimdilik ama uykuya geçişte benim uykularım kaçıyor üzülmekten…Yarın tekrar kendi doktorumuza götüreceğim ama hastanelere gitmek de sıkıntı,sağlam gidip hasta dönülüyor salgından 💆🏻♀️