Pinar9 1 yaşından sonra bir dönem yemiyorlar sonra düzeliyor çevremdeki arkadaşların da öyle oldu benim kizimda da oldu ama sizinki biraz uzun sürmüş. Ben o süreçte hiç zorlamadim. Yine de aç kalmasın diye sevdigi şeyleri veriyordum eline mesela muz, hurma, vs. Bir de yoğurt seviyordu kurtarıcı oluyordu benim icin . Psikolojik olarak biraz zor oluyor ama zorlayınca daha kötüye gitti . Sonra yavas yavaş düzeldi şükür. Bir de pankek türü şeyler çok seviyorlar genelde eliyle tutup yemek hoşlarına gidiyor. Sabah kahvaltilarinda yapip eline verin az da olsa kemirir en azından 🌸