Oğlum 1 yaşından beri doğru dürüst yemiyor. Aylardır kilo almıyor . 10.5 kiloda kaldı. Hele son 1 aydır hiç kahvaltı ettiremiyorum. Yumurta , zeytin,peynir domates, tahin pekmez hiçbirini yemiyor. Çok yoruldum artık doktora da goötürdüm gelisimi iyi diyorlar. 16 aylık şu an . Neden böyle oldu anlamıyorum. Sizde durumlar nasıl ?