Hep-sevgiden Beratim17 evet 1 sene sagarak besledim ben 11 aylıkken oğlum çok hasta oldum ben kesmek zorunda kaldım 1 yaşındaydı oğlum adet olduğumda
Beratim17 Lavina iyi değil tabiki sinir şişkinlik vs. Hersey yapıyor ben birdaha asla vurdurmam. Siz neden vurulacaksiniz yine
Lavina Beratim17 3 pezervatifle hamile kaldım tekrar aynı riski alaam oruçtan donra siprail taktıracağım oruçta kanma falan yapar orucumu riske etmek istemiyoruö oruç bitene kadar bir tane daha vurdurmayı düşünüyorum