cemile161_ Beratim17 ben olmuştum eylulde 3 hafta adet olmustum sonra lekenleme 2 aydır da adet olmuyorum
Hep-sevgiden Beratim17 bende yaptım o hatayı ya 40im yeni çıkmıştı spiral taktiramayinca 3 aylik igne vuruldum ve kanamam 2 ayı gecik hiç kesilmedi en son kadın doğuma gittim hap verdi de kesildi bir daha da asla vurulmadim
Hep-sevgiden Beratim17 evet hap verdi 3 günde kesilecek dedi kesilmezse gel dedi ama kesildi gitmedim bir daha
Beratim17 Reyhan34 bende onunla kprunuyordum ama korktum birde iğne vurulayim dedim yanlış yapmışım Çok pişmanım
Lavina Beratim17 bende ilk iğnemde bir buçuk ay lekelenme yaşadım 5 aydır ne adet ne kanama hiç bişey yok bu ayda yaptıracağım birdaha yaptırmayı düşünmüyorum adet olmamak iyi değil bence
Beratim17 Lavina iyi değil tabiki sinir şişkinlik vs. Hersey yapıyor ben birdaha asla vurdurmam. Siz neden vurulacaksiniz yine